miercuri, 24 iunie 2009

Alte noutăţi

Cu o întârziere care şi mie mi se pare uimitoare, mă întorc (nu e doar un fel de a spune: astă-seară am ajuns la Bucureşti după încă un zbor care m-a epuizat) cu alte lucruri din proiectul pe care îl pregăteşte Răzvan.
După cele două lecturi, care cred că au ieşit bine, am prins la Paris câteva concerte grozave, o piesă de teatru a Gianinei Cărbunariu (Stop the tempo, într-o montare bună, la Ambasada României) şi tot felul de lucruri pe care nu e greu să le surprinzi (picând, cu totul întâmplător) în Paris...
Sunt câteva cărţi pe care le-am ratat, nefiind la Târg, printre ele Chipurile lui SGB şi romanul lui Şerban Anghene (ambele de la CR), noul volum al Dianei Geacăr, Târfe asasine a lui Roberto Bolano, la Curtea Veche, şi romanul fraţilor Presniakov apărut la Art, cele două cărţi ale lui Esterhazy, precum şi cartea lui Pavic şi ediţia bilingvă din Apollinaire, scoase de Paralela 45...
Şi să nu uit... o prezentare frumoasă (şi pentru asta îi mulţumesc autoarei) a ce s-a întâmplat în Franţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu