duminică, 28 iunie 2009

Din Paris (I)

Pentru că am văzut mai devreme un comentariu cam aiurea apropo de postările mele, o să merg şi mai departe - şi cine vrea să vadă în asta lăudăroşenie, cu siguranţă că nu va vedea nimic altceva, iar eu nu îl/o voi putea opri - şi voi posta câteva poze din Paris, faţă de care am avut mereu sentimente foarte amestecate. Una este din noaptea de 21 spre 22 iunie, când am prins pe străzile oraşului ieşit din matcă Fête de la Musique. A, da, mai voiam să spun asta: "C'était au début d'adorables années / La terre nous aimait un peu je me souviens." (René Char)

























Legendă:
1. Dôme des Invalides
2.
librăria Shakespeare & co.
3. Beaubourg
4.
La Défense

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. povesteşte un pic despre librărie. cum ţi s-a părut? [în comparaţie cu faima pe care o are]

    RăspundețiȘtergere
  3. nu te mai consuma pentru toti inveninatii and go further

    RăspundețiȘtergere