joi, 1 septembrie 2016

Mâine, la Muzeul „George Enescu”


Pe Matei Ioachimescu l-am ascultat prima dată în 2014, fiind amândoi invitați la Festivalul de Poezie și Muzică de cameră de la Bistrița. El participase prima dată cu un an înainte, când eu nu am fost, iar în 2014, care a fost o ediție spectaculoasă și înțesată de scriitori și muzicieni de primă mână, nu-mi aduc aminte ca noi doi să fi făcut cunoștință. Ne-am măsurat și (cel puțin eu) admirat măiestria de la distanță. Anul acesta însă, nu doar că am stat în sfârșit de vorbă, dar, fără niciun fel de repetiție sau pregătire prealabilă, am improvizat împreună, în seara de 16 iulie, un moment cu multă energie și combinații neașteptate de sunete & vibrații sonore în Corse Café. 

Fiind la București pentru câteva zile (căci locuiește la Viena, unde a și absolvit Universität für Musik Musik und Darstellende Kunst), Matei mi-a propus să facem din nou ceva împreună, de data asta la Muzeul „George Enescu” (Calea Victoriei, nr. 141). Evenimentul se intitulează „Peisaje lăuntrice” și ni se va mai alătura pianista și clavecinista Verona Maier. Se va întâmpla mâine, între orele 18 și 19, iar intrarea e cât se poate de liberă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu