luni, 18 noiembrie 2013

Înregistrarea de la Literaturwerkstatt Berlin


A fost o seară de nota 10, unul dintre cele mai reușite evenimente cu autori români la care am participat, cu poeți care au fost în formă maximă (câțiva dintre ei, ca mezinii Văsieș & Nițescu, încă al naibii de tineri și deja întru totul convingători), cu un Anatol Grosu în zi de grație (în timpul lecturii lui s-a și râs, dar am auzit și exclamații de admirație, inclusiv de la Andrei Dosa, care a avut după aceea și el o lectură-șnur), cu Tăușance pus pe entertainment și performance, mărturisindu-ne apoi că noaptea de la Literaturwerkstatt l-a făcut să-și dorească să scrie poezie din nou, cu Răzvan Țupa controlând toată povestea timp de trei ore cum numai el știe, cu Iulia Militaru & Anca Bucur însoțite vizual, ca și-n Dramadoll, de Florentina-Cristina Budar, cu Silvia T. gravă și emoțională, cu desenele Alinei Nicu proiectate în timp real și, mai ales (în ce mă privește), cu neobositul Bandesnaci, pe care-mi doream să-l întâlnesc de vreo doi ani (când a făcut show la Bastilia împreună cu Țupa: se lansa poetic. cerul din delft, eu fiind plecat pe-atunci la Londra). Iată ce ne-a ieșit:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu