miercuri, 13 iunie 2018

Mă știi nu te preface că m-ai uitat


O artă complexă o calificare superioară la locul de muncă

să dezvolte imunitatea la surogate la dogmele
omizilor ăstora nesătule 
prea ocupate cu puritatea necruțătoare pentru a mai pricepe ceva.

La ce viteză de croazieră devine îndeajuns de real?
La ce viteză am putea uita că ne pustiim între noi de când lumea?
Să îți măsori forțele cu forța
unei stele care se prăbușește în sine. Să dormi mult

Să te trezești în toiul războaielor de exterminare a narciselor
soldat în cruciada împotriva zambilelor
și să îți amintești că ultima dorință a Marelui Măcelar
a fost să se reîntrupeze-ntr-un toporaș.

Chiar dacă tu acum nu poți să-l înghiți
nu înseamnă că nu se va găsi iarăși unul care să spargă
cu lingurița lui de argint coaja oului
copt în cenușa de la Treblinka.

Oftez în vis mă scol te lovesc cu sete ești sora mea bună
mă știi nu te preface că m-ai uitat eu eram în filmul
ăla în care îți futeam ursulețul de pluș
până când pe burtica lui a apărut chipul Fecioarei.

Sunt aici privește-mă cum prind muște și le îndes în spărtură
în timp ce-ți surâd
cu disperarea spălătorului de parbrize care știe că
de partea cealaltă a geamului este vidul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu