joi, 12 mai 2016

Poesis internațional 15 (1/2015), integral online


În timp ce lucrăm la numărul 17 al revistei „Poesis internațional”, care va apărea la începutul lunii iunie, urmând să-l lansăm la târgul de carte Bookfest, am încărcat online numărul de acum un an, 15 (1/2015), unul dintre preferatele mele all-time, în care puteți citi poezie de Aurel Pantea, Ștefan Manasia, Mark Strand (SUA), Fady Joudah (SUA), Rita Chirian, Marcin Baran (Polonia), Katja Perat (Slovenia), Mihail VakulovskiBoris Gumeniuk (Ucraina), Svetlana Cârstean, Daniel Boyacioglu (Suedia), S.J. Fowler (Marea Britanie), Mike Kasprzak (Franța), Emanuel Guralivu, Bajtai András (Ungaria), Constantin Abăluță, Kateřina Rudčenková (Cehia), Goran Čolakhodžić (Croația), Tiberiu Neacșu, Horia Șerban; proză de Robert Walser (Elveția) și Cristian Fulaș; eseuri, articole, comentarii critice, prezentări de carte, teatru și două interviuri palpitante cu Wojciech Bonowicz (Polonia) și Mircea Florian. Lectură plăcută!



Sau puteți merge pe dichisitul site al revistei.

4 comentarii:

  1. cand apare noul numar?

    RăspundețiȘtergere
  2. informația apare în rândul 2 al postării :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Revista Poesis de la Satu Mare este ok? Imi pare rau ca pun aceasta intrebare aici, dar cred ca tu esti in masura sa-mi raspunzi sincer. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer, din punctul meu de vedere nu mai este ok de vreo 10 ani, dacă nu mai mult

    RăspundețiȘtergere