duminică, 19 iunie 2022

Mâine, la Zagreb

 

M-am întors în Croația la zece ani de la festivalul la care am participat în Zagreb și Rijeka, împreună cu V. Leac, Andrei Dósa & Gabriel Daliș, o aventură dintre cele mai simpatice pe care le-am avut în neagra străinătate. De data asta e vorba despre un workshop de poezie și traduceri la care participă trei croați (Miroslav Kirin, a cărui poezie a apărut, cred, prima oară în românește în „Poesis internațional”, nr. 10 / septembrie 2012; Nada Topić și Sanja Baković) și trei români (Ștefan Manasia, Olga Ștefan și cu mine), supervizați de poetul și traducătorul bilingv Adrian Oproiu.

Mâine, luni 20 iunie, vom avea de la ora 18 o lectură în Botaničar (Trg Marka Marulića 6, 10000, Zagreb). Ne-am înțeles bine, textele sună bine, credibil și rezonant în românește (și mi se șoptește că și-n croată), musai să veniți dacă sunteți în zonă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu