limitare la - căutare de - și demonstrație de dibăcie în cele din urmă. dar unele chestii îs foarte faine, ca execuția igienică sau hambúrgării ăia, sau poezia sau sau sau.
dar e ceva alien în experimentele astea, nu mă pot entuziasma pînă la capăt. am niște nedumeriri cu poezia în general, poate o să ți le pun într-o scrisoare :) publică, desigur
Ce mi se pare mie curios e că dincolo de dimensiunea experimentală a chestiei îl poți vedea/recunoaște pe CK. Mișcarea „jucărelelor” (altfel relativ neutre, „seriale”) pe suprafața de joc poate fi „somatografiată” (se vede și mai bine, acum, că putem face comparația cu „recesiunea în vie”, unde nu se mai joacă singur), și semnătura e CK, e (cumva) recognoscibilă. În rest, îmi place tare cu supraviețuitorul și cu luminițele. :)) Frumos, ca de-bicei. R.
Claudiu Komartin (n. 1983, București) a publicat Păpușarul și alte insomnii (2003, 2007), Circul domestic (2005), Un anotimp în Berceni (2009, 2010), cobalt (2013), Dezmembrați (2015, semnat cu heteronimul Adriana Carrasco), antologia Maeștrii unei arte muribunde. Poeme 2010-2017 (2017, 2018), Autoportret în flama de sudură (2021, 2023), antologia 17 poeme de dragoste și un pantoum imperfect (2022) și Inoculare (2022). În 2012, Edition Korrespondenzen din Viena i-a publicat antologia bilingvă Und wir werden die Maschinen für uns weinen lassen, în 2015 i-au apărut volumele Vrpce potaman za balu mesa (Treći Trg, Belgrad) și Bir Garip Roman (Yitik Ülke Yayınları, Istanbul), iar cobalt a apărut în bulgară (Издателство за поезия ДА, Sofia, 2017) și în polonă (Biuro Literackie, Kołobrzeg, 2022). Din 2009, organizează seria de întâlniri și lecturi publice „Institutul Blecher”, din 2010 este redactor-șef al revistei „Poesis internațional” și al Casei de Editură Max Blecher, iar din 2022 redactor-șef adjunct al lunarului „Tomis”. A fost vicepreședintele PEN România (2019-2023).
limitare la - căutare de - și demonstrație de dibăcie în cele din urmă. dar unele chestii îs foarte faine, ca execuția igienică sau hambúrgării ăia, sau poezia sau sau sau.
RăspundețiȘtergeredar e ceva alien în experimentele astea, nu mă pot entuziasma pînă la capăt. am niște nedumeriri cu poezia în general, poate o să ți le pun într-o scrisoare :) publică, desigur
și eu am atâtea nedumeriri, dragă Matei... dar, cu timpul, poate le rezolvăm împreună
RăspundețiȘtergereCe mi se pare mie curios e că dincolo de dimensiunea experimentală a chestiei îl poți vedea/recunoaște pe CK. Mișcarea „jucărelelor” (altfel relativ neutre, „seriale”) pe suprafața de joc poate fi „somatografiată” (se vede și mai bine, acum, că putem face comparația cu „recesiunea în vie”, unde nu se mai joacă singur), și semnătura e CK, e (cumva) recognoscibilă.
RăspundețiȘtergereÎn rest, îmi place tare cu supraviețuitorul și cu luminițele. :))
Frumos, ca de-bicei.
R.
P.S. Tot în sensul ăsta (curiozități, curiozități!), aș fi curioasă care e procedeul de „compunere”, cât e dicteu automat și cât nu.
RăspundețiȘtergereR.